Jak zaprojektować promocyjny notes z nadrukiem?

Nowoczesny, wykorzystywany w akcjach promocyjnych notes to zupełnie nowy poziom reklamy. Taki notes z nadrukiem na nowo definiuje, czym powinien być spersonalizowany notatnik. Dzisiejsze drukarnie online oferując nieograniczone możliwości projektowania sprawiają, iż każdy z nas może dla potrzeb swojej firmy z łatwością dostosować taki notes.

Na jaki projekt notesów postawić?

Warto pamiętać, że choć zwykle najlepiej sprzedaje się innowacyjna koncepcja projektowa, to pamiętając o użyteczności takiego produktu dobrze jest pilnować tego, by zachować wierność wytycznym które poda drukarnia. Dzięki temu też można uniknąć ponoszenia wyższych kosztów zwykle związanych z produkcją takiego produktu na zamówienie, gdy jest zbyt wymyślny.

Projekt notesów z nadrukiem – w kilku krokach

Oczywiście projekt należy zacząć od okładki. W drukarniach można znaleźć wiele opcji kolorystycznych proponowanych na okładkę. Najczęściej jednak drukarnie polecają postawić notes z nadrukiem którego główny kolor jest: czarny, biały, jasnoszary, ciemnoszary, kasztanowy, czerwony, różowy, fioletowy lub pomarańczowy. Alternatywnie istnieje opcja drukowania w pełnym kolorze lub kolorze dopasowanym do barw marki, ale oczywiście należy pamiętać iż za wszelkie dodatkowe wariacje zwykle trzeba płacić dodatkowo, dlatego przeważnie mądrzej jest wybrać coś z palety podstawowej. Najlepiej zrobisz tak, że gdy jesteś zainteresowany zamówieniem własnych notesów, poprosisz o bezpłatną wycenę lub porozmawiasz z zespołem sprzedaż, aby uzyskać więcej informacji i wyjaśnić wszelkie potencjalne wątpliwości co do tego projektu.